Kuşadası Değirmen Restaurant

Pazar günü arkadaşlarımızla birlikte kahvaltıya gittiğimiz Kuşadası Değirmen Restaurant mimarisi doğası, göleti ve hayvan barınaklarını gerçekten çok beğendim.Kahvaltıyı yaptığımız ana binadan biraz bahsetmek istiyorum; yüksek tavanı asma katı, antika eşyaları ve şömineleri insanı gerçekten çok etkiliyor.Hayvan barınaklarında ördek, kaz, tavus kuşu, koyun, keçi, inek, birçok kuş çeşidi hatta develer bile vardı.Tam bir çiftlik yani:)Bu arada atlara isterseniz binebiliyorsunuz...
Ayrıca kahvaltıda sunulan tüm yiyeceklerin orda üretildiği söylendi.Başka kahvaltı yerlerinde de bu hep söylenir fakat burası diğer yerleden çok farklı çok büyük bir alana sahip ve hertürlü hayvan bulunmakta..fırınları bile var ve ekmekler çok güzel :)...


Hava biraz soğuk olduğu için göletin tadını pek çıkaramadık ama baharda mutlaka gidilmesi gereken biryer.Kahvaltının dışında birçok yiyecek alternafide var.
Ben saç kavurmayı merak ediyorum birdaha ki sefere mutlaka ondan yiyeceğim..
Sizde gitmek isterseniz aşağıda adresini veriyorum..
Davutlar Yolu 4. Km. Atatürk Caddesi Kuşadası AYDIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder